|  | 

Biznes i Prawo

Paweł Kowalski radca prawny

Paweł Kowalski radca prawny
0 votes, 0.00 avg. rating (0% score)

Paweł Kowalski – radca prawny – nr wpisu SZ-1265, absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Szczecińskiego. W swojej karierze zawodowej oprócz praktyki w kancelariach radców prawnych, w tym w jednej z największych kancelarii adwokacko – radcowskiej w Szczecinie, był zatrudniony w Sądzie Rejonowym w Szczecinie oraz w administracji (Wojskowa Agencja Mieszkaniowa, Agencja Nieruchomości Rolnej).

Interesuje się prawem handlowym, cywilnym oraz administracyjnym.

W czasie studiów aktywny członek Europejskiego Stowarzyszenia Studentów Prawa ELSA. Od 2011 roku aktywnie wspiera społeczność lokalną jako z-ca przewodniczącego Rady Osiedla Warszewo. Od czasu uzyskania uprawnień radcy prawnego uczestniczy w ogólnopolskiej akcji pn. „Niebieski Parasol” – Dni Bezpłatnych Porad Prawnych.

W czasie wolnym m.in. uprawia sport (jogging, jazda na rowerze, siłownia), fotografuje i czyta, w szczególności fantastykę.

słowa kluczowe: paweł kowalski radca prawny, paweł kowalski szczecin, porady prawne szczecin za darmo, radca prawny szczecin za darmo, kancelaria radcy prawnego szczecin, kancelaria mazurkiewicz szczecin, marcin kowalski adwokat szczecin, radcowie prawni szczecin

Pozostałe artykuły o gospodarce oraz biznesie:

pawel-kowalski-radca-prawny

ABOUT THE AUTHOR

Podobne wpsiy:

  • Ambush marketing okiem prawnika

    Ambush marketing okiem prawnika

    Ambush marketing okiem prawnika Euro 2012…, przepraszam Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2012TM rozpoczynają się już za mniej niż 3 miesiące. Hotelarze i restauratorzy liczą już przyszłe zyski, kibice szykują się na sportową ucztę, a agencje reklamowe… robią burze mózgów jak dzięki tej imprezie wypromować swoich klientów. Nie każda firma może być sponsorem

  • Metody ambush marketingu

    Metody ambush marketingu

    Niektóre metody ambush marketingu mogą wiązać się z próbą imitowania znaków, sloganów czy symboli, w celu skojarzenia produktów lub marki reklamodawcy z imprezą sportową. Trzeba pamiętać, że szereg znaków związanych z Euro 2012 stanowi znaki towarowe, zastrzeżone na rzecz UEFA. Znaki te stanowić mogą tzw. renomowane znaki towarowe, które zgodnie z ustawą prawo własności przemysłowej