|  | 

Biznes i Prawo

Paweł Kowalski szczecin

Paweł Kowalski szczecin
0 votes, 0.00 avg. rating (0% score)

Kancelaria świadczy pomoc prawną dla osób indywidualnych w następujących formach

jednorazowej porady prawnej;
sporządzenia pojedynczego pisma / podania
reprezentacji i prowadzenia konkretnej sprawy (od napisania pozwu/wniosku do zakończenia sprawy);
sporządzenia opinii prawnych, projektów pism procesowych i umów.

Usługi świadczone są w następujących obszarach:

prawo cywilne, umowy – sporządzanie projektów umów, opiniowanie umów, prowadzenie sporów sądowych,

windykacja – wezwania do zapłaty, dochodzenie należności, reprezentacja w egzekucji sądowej,

prawo spółek, prawo handlowe – pomoc w założeniu spółki, przekształceniu spółki, sporządzanie projektów uchwał, prowadzenie zgromadzenia wspólników / akcjonariuszy,

zdrowie, ochrona zdrowia – błąd medyczny, reprezentacja przed Okręgową Izbą Lekarską w postępowaniu dyscyplinarnym,

prawo budowlane, nieruchomości – pomoc prawna przy zakupie nieruchomości, pozwolenia na budowę,

prawo administracyjne i samorządowe

prawo rodzinne – w tym sprawy o rozwód, alimenty, ustalenie kontaktów z dzieckiem, ograniczenie i pozbawienie władzy rodzicielskiej, zaprzeczenie / ustalenie ojcostwa,

sprawy spadkowe – sporządzanie testamentu, stwierdzenie nabycia spadku, dział spadku,

prawo stowarzyszeń i organizacji pozarządowych – zakładanie stowarzyszeń, przekształcenia, tworzenie statutów i projektów uchwał,

odszkodowania – samochodowe, zdrowotne i inne

Pozostałe artykuły o gospodarce oraz biznesie:

pawel-kowalski-szczecin

ABOUT THE AUTHOR

Podobne wpsiy:

  • Ambush marketing okiem prawnika

    Ambush marketing okiem prawnika

    Ambush marketing okiem prawnika Euro 2012…, przepraszam Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2012TM rozpoczynają się już za mniej niż 3 miesiące. Hotelarze i restauratorzy liczą już przyszłe zyski, kibice szykują się na sportową ucztę, a agencje reklamowe… robią burze mózgów jak dzięki tej imprezie wypromować swoich klientów. Nie każda firma może być sponsorem

  • Metody ambush marketingu

    Metody ambush marketingu

    Niektóre metody ambush marketingu mogą wiązać się z próbą imitowania znaków, sloganów czy symboli, w celu skojarzenia produktów lub marki reklamodawcy z imprezą sportową. Trzeba pamiętać, że szereg znaków związanych z Euro 2012 stanowi znaki towarowe, zastrzeżone na rzecz UEFA. Znaki te stanowić mogą tzw. renomowane znaki towarowe, które zgodnie z ustawą prawo własności przemysłowej