|  | 

Biznes i Prawo

Zawód – adwokat

Zawód – adwokat
1 vote, 5.00 avg. rating (87% score)

To zgodność z rzeczywistością, że jest to fach, w którym dobrzy fachowcy mogą liczyć na wybitnie, niezmiernie wysokie wynagrodzenia. Jest to bezsprzecznie fakt, który powoduje, że adwokat to zawód wybitnie kultowy. Nie da się także ukryć, że właściwie kolosalne pieniądze przypadną nielicznym. Natomiast pospolity adwokat może liczyć na co prawda godziwe wynagrodzenie, jednakowoż za niezmiernie gigantyczną odpowiedzialność. Przyszły adwokat ma do pokonania długą drogę – uciążliwe studia, wymagające opanowania ogromnej ilości materiału, co potwierdza prawnik poznań. Później pokonanie kolejnej bariery, innymi słowy dostanie się na aplikację, gdzie ilość miejsc jest mocno ograniczona. Kończy ją kolejny egzamin, także pod żadnym pozorem nie łatwy. Później należy jeszcze wygrać z konkurencją, z innymi adwokatami, by być prawnikiem, który ma kontrahentów. Nie wystarczą tutaj umiejętności, wiedza, należy jeszcze mieć siłę przebicia. W końcu – zawód adwokata żąda ciągłego dokształcania się, co wymaga stałego wysiłku, aktywnego poszukiwania wiadomości, udziału w konferencjach. Kandydat na zawód adwokata powinien w takim razie nastawić się na wytężoną pracę, ambitną konkurencję i dopiero potem na sowite wynagrodzenie.

Pozostałe artykuły o gospodarce oraz biznesie:

zawod-adwokat

ABOUT THE AUTHOR

Podobne wpsiy:

  • Ambush marketing okiem prawnika

    Ambush marketing okiem prawnika

    Ambush marketing okiem prawnika Euro 2012…, przepraszam Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2012TM rozpoczynają się już za mniej niż 3 miesiące. Hotelarze i restauratorzy liczą już przyszłe zyski, kibice szykują się na sportową ucztę, a agencje reklamowe… robią burze mózgów jak dzięki tej imprezie wypromować swoich klientów. Nie każda firma może być sponsorem

  • Metody ambush marketingu

    Metody ambush marketingu

    Niektóre metody ambush marketingu mogą wiązać się z próbą imitowania znaków, sloganów czy symboli, w celu skojarzenia produktów lub marki reklamodawcy z imprezą sportową. Trzeba pamiętać, że szereg znaków związanych z Euro 2012 stanowi znaki towarowe, zastrzeżone na rzecz UEFA. Znaki te stanowić mogą tzw. renomowane znaki towarowe, które zgodnie z ustawą prawo własności przemysłowej